HON SKA TILL TALINN. Utan mig, på självaste påsken.



Vi såg OHMG (Olle Hedberg Musical Genius). Alla vet vem det är, han har ju fått värsta gruppen på fejjan och allt. Han tackade oss för vårt stöd. Som tack för tack för stödet och tack för att han faktiskt är väldigt bra så köpte vi en gul ros (Jag vet inte vad gul betyder. EDIT. "The yellow rose is an ideal symbol for joy and friendship." Perfekt ju) till honom, skrev en lapp där Sara ritade av honom och la den vid hans gitarr. Sen sprang vi. Fint väder var det också. Väldigt bra dag.

Sen vill jag bara säga att det är lov. Mycket trevligt tänker jag ha det. SÅDETSÅ. Och vår. Det är varmt, man behöver knappt ha jacka. Får väl tacka växthuseffekten för den. Erik köpte ägg för 240 kronor till mamma och pappa. Bild på det: http://anoosmonkey.bilddagboken.se/p/show.html?id=450839385&directlink=1

För att kontra en väldigt känd bloggerska: Sara Elisabeth Edström är det finaste på guds vackra jord. Inte sant Jesus? Nej, just det, han sitter på korset så han kan inte svara.

Ha det vackert mina nya och gamla läsare.

PS. Vi är inte alls bra på att se på film, men det är ändå det bästa sättet att se på film.

1 kommentarer

Anonym

06 May 2010 17:03

han kan visst svara dummer

Kommentera

Publiceras ej