Förlåt för att jag är seg med uppdateringar, men har man ett LIV så är det svårt. Nä, jag vill inte vara otrevlig. Jag ska försöka bättra mig.

Påsklovet är slut, det var ett fint påsklov. Jag åt mycket onyttigt. Jag åt glass fler än 7 gånger på 9 dagar. Och godis. Massor av godis. Alltid när man hoppas att godiset är slut får man nytt. Pappa köpte polkagrisar till mig och Erik. Mina är slut nu. Men det är lugnt mina vänner! Jag gymmade idag. Jakob-varning på det (Jag tänkte ha en bild för att illustrera min mage före och efter gymmet, men jag märkte att det finns äckliga tjockisbilder på internet. Då ville jag inte längre). Sen lekte jag mycket med Sara under lovet. Ni vet vad jag tycker om det: super duper.

JOEL träffade jag också i fredags. Visst borde han börja blogga igen? Då har jag en bloggkompis som jag kan sitta och diskutera blogghemligheter med. (Eller hur babe? <3) Vi ska köpa en fin present till Joakim. Eller så kan ERIK också börja blogga. Vore inte det kul pojkar? Långa nätter där vi målar tånaglarna och äter Ben & Jerry's?

Nu ska jag vara seriös ett tag, för jag såg en film om jorden och hur osignifikanta vi är. Den fick mig att inse att det finns många bra filmer jag inte har sett och det finns väldigt mycket bra musik jag inte har hört. Sen funderade jag lite på hur dåliga människor är. Hur mycket bråk det finns, överallt. Bland annat om konstiga saker som mobiler och mobilföretag, samt hur lite elak babySteve Jobs är ibland. Det finns så mycket jag vill göra och sånt.

Men här sitter jag, utan några kalsonger.

Kommentera

Publiceras ej