Daisy, Daisy. Jag letar febrilt efter en sladd, en sådan som man stoppar i kameran (Canon EOS 400D + 18-55/3,5-5,6) ni vet. Den där gråa. Jag tror att min gumz har snott den. Ska ta ett snack med henne. Hade den i Målerås, men nu hittar jag den inte. Och jag glömde den inte, för sånt gör inte jag.

Så problemet är som sådant att jag kommer inte kunna ladda upp mina do's från landet (tänk temat bonde, så söt var jag), inte mina bilder på luncherna vi hade, inte ladda upp bilder på det söta mansionet vi bodde i och sist men definitivt inte minst: inget cockslip. Förlåt.

Filerna ligger för tillfället i den där lilla minneslådan i kameran och datorn har inget hål för den. Så ni får leva med det. Kanske bloggar lite imorgon med bilder. Kanske inte, har inte bestämt mig.

Nu ska jag gå och snacka med en snubbe om en onepiece.

1 kommentarer

Erik

22 Aug 2010 10:13

JAG HITTADE EN SLADD I ARBETSRUMMET. Den ser jättetardig ut.

Kommentera

Publiceras ej