Av min bloggning? Jag som fläskade ut inlägg igår, jag gjorde ju inget annat än att blogga igår. Man kan säga att jag definitivt fick med mina 3 inlägg per dag (tillskillnad från modedrottningen Linnea Lindblad). Så ni ska banne mig vara tacksamma för det.

Men nu sitter jag här och väntar på att lite musik ska föras över till min lilla telefon. Jag har lite bråttom, måste gå om 3 minuter. Funderar nästan på att om den inte hinner ladda över klart ta ett senare tåg. För jag vill ha musiken.

Första dagen i skolan på en vecka, är lite nervös. Hoppas ingen slår mig, eller kallar mig ful. Jag har säkert gått ner lite i vikt eftersom jag inte kunnat äta något, så det är ju positivt. Man är inte vacker förrän man är smal! Som jag brukar säga.

Ska fixa håret nu. Ha det fint, mina små hjärtan.

EDIT: Den hann inte. Bitch.

Kommentera

Publiceras ej