Nu är skolan slut för i år. Det är sista gången jag har julavslutning på Åva Gymnasium. Kommer jag att sakna det? Ja, lite. För jag älskar skolan. Älskar att lära mig saker. Bästa jag vet. Verkligen.

Och idag har jag hängt med min bästa bloggpolare. Den bästa accessoaren en modebloggare kan ha är en annan mindre känd modebloggare. Vi shoppade och planerade inför morgondagens middag på stan. Galet kul kommer det bli gumz. Du och jag, kommer du ihåg den där festen där jag spårade och du höll upp mitt hår när jag spydde? Haha, älsk. Ingen annan är bättre än du. Saknar dig just nu.

Just det, har varit med Sara också.

Samtidigt på stan köpte jag en julskjorta (Den var röd, vid, blå och grön vilket är juligt nog för mig). Sen åt jag och min flickvän (andra bästa accessoaren en modebloggare kan ha, ute på stan. Inte på fest) på kungshallarna. Jag åt biff med pommes frites för att jag är så manlig. Sen åkte vi hem och kollade på Robinson och gjorde en julplaylist.

Lite kuriosa: För ett år sedan dagen innan julavslutningen så kollade jag om Sara och jag skulle se på samma avslutning (Stalking). I år står hon bredvid mig (Plus att jag får ta på henne) och provar kläder att ha på sig imorgon. Ibland har man tur.

Nu suckade Sara, så vi ska gå och lägga oss. God natt.

2 kommentarer

sarki

17 Dec 2010 08:36

Längtar efter jullov med dig.

Millmill

17 Dec 2010 20:31

Jag vill också ha jullov och stå bredvid en fin människa. avundsjuk

Kommentera

Publiceras ej