Dags för första presenten, 15:28 är klockan och håll i hatten!

Som om inte att jag lade till ballonger till designen så har det nu blivit dags för lite jul här i lilla bloggen. Som ni ser har jag delat ut tomteluvor till alla och dessutom är det lussebullsbak inne i stugan på månen! Så alla är välkomna, stöka eller smula inte ner och bry er inte om bilderna på väggen. Jag är 18 och får ha såna bilder på väggen.

Men för att ni inte ska känna er för bekväma (jag är en konstnär, jag är här för att chocka) så här är en bild från sommaren. Då allt inte var -18 och folk inte klagade lika mycket på facebook. Men å andra sidan så fanns det ju ingen julmust.


Ajuste, jag tycker inte om sommar. HEJA VINTERN.

3 kommentarer

Erik

02 Dec 2010 15:34

Varför svävar inte ballongerna?

Johan Andersson ♥

02 Dec 2010 15:36

För dom är i rymden, dom har frusit fast.

ett av många fans

02 Dec 2010 22:29

JAG ÄLSKAR DIG JOHAN<33<<3<3

Kommentera

Publiceras ej