Min sjukdom är en ihållig rackare.

Om det inte vore så jobbigt att fixa med bilder och tjafs så skulle jag göra det. Kanske om jag lyckas blogga någon gång innan klockan tolv på natten. Vi får se. Det finns mycket bra musik, om ni undrade.

I dag har jag varit i skolan till 17.00, jag stannade och pluggade (löst begrepp) i kulan i ca en och en halv timme. Detta för att Johan skulle köpa ett gymkort. Sara gjorde honom sällskap ett tag, som senare blev ett längre tag. Det var bra. MEN, det viktiga här var att jag hade visst inte tillräckligt med pengar för ett gymkort. Det var bio, mat och hörlurar som tog pengarna från mig. Elakt av dem. Aja, whatever, tyckte jag. DET ORDNAR SIG ÄNDÅ (Stora bokstäver, då skriker man).

Vi åt mat på McDonken, en såndär gigantiskt mcnuggets pack. Den var stor, man blev alldeles mätt och dan. Sen åt vi glass också, med hallon. Det var väldigt mycket supergott. Faktiskt, spring och gör det om ni har alla ingredienser.

Jag har sökt jobb, jag vill ha det jobbet. Det är inte så högt betalt, men man får mat och sällskap. Det gillar vi. Jag håller tummarna.

Kyss på er läsare

1 kommentarer

arbetsgivare (kanske)

11 Feb 2010 00:33

du kan komma på intervju 19.30 i morgon, till mitt kontor.

Kommentera

Publiceras ej