Vet du vad bloggen, något tragiskt kanske har inträffat. Sjukdom har slagit till hos er allas favoritbloggare. Men ta det lugnt! Jag har laddat upp med alla botemedel för en snabb förfriskning, nämligen: Ipren, halsduk, te och vila. Mitt mål är att bli frisk till imorgon klockan 18.30. Så fort jag vet hur situationen tar fortskrider sig så ska jag uppdatera alla er, mina förväntansfulla läsare.

Nu till lite roligare nyheter: Vi ska åka till London. Bam! Bara sådär. Fadern min tog tillfället i akt under middagen att förmedla till resten av familjen de goda nyheterna. Då tänker jag köpa Converse (Hur man nu vill uttala det). Äntligen ska jag få Converse. Resan är från 20:e till 24:e februari. Alltså snart. Det ska bli kul.

Nu tänker jag lämna er med lite bilder.

Jag gillar.


1 kommentarer

saRan

03 Feb 2010 21:03

fina bilder.

Kommentera

Publiceras ej