Nu har jag gjort allt som jag hade tänkt göra innan jag kunde blogga igen. SÅ HÄR SKA DET BLOGGAS. Jag kan börja med att checka av listan (Dom med linjer genom gjorde jag)
  • Köpa Converse
  • Köpa Converse igen
  • Äta KFC (Två gånger)
  • (Förhoppningsvis) Äta på vårat speciella indiska ställe som finns någonstans där vi bodde förut. Gott (DET GJORDE VI INTE. Dåligt av oss. Usch usch)
  • Köpa kläder, för jag har knappt med mig några (Inte så jättemycket, det är jobbigt att shoppashoppashoppa)
  • Gå igenom en helkroppsskanner (Och om jag har tur hamna på internet) (DET GJORDE JAG INTE. Jag som ville bli kändis på nätet. Precis som Paris Hilton)
  • Äta godis
  • Äta Baskin-Robbins. Gottgott (DET GJORDE VI INTE HELLER. Vad gjorde vi egentligen?)
  • Äta hotellfrukost, massor
  • Sova (Vet inte om den räknas, sov inte så jättemycket. Blir så när man delar rum med en Louise och Erik)
  • Gå på Regent Street Apple store och nörda mig (Erik nördade sig mer än mig. Min nördighet verkar försvinna lite)
  • Och annat tjockisaktigt.
Så! Nu har jag bloggat, bilddagbokat och nästan facebookat tillräckligt om London. Nu kan jag släppa det.

Live long and prosper.

Kommentera

Publiceras ej