Oj då, ett inlägg som inte börjar med bloggen. Men det hänger ihop med en lite mer känd bloggerskas titel på ett inlägg.

Gissa vad bloggizen? Jag är fortfarande sjuk! Dumheter, jag vet. Men det gör inget, för jag är lycklig. Lycklighet slår alltid förkylning i en fight. För att uppdatera er vad som har hänt under dagen: Johan vakna, Johan vara hemma, Johan sova. Typ så. Jag fick en viktig uppdatering om Åva också, bra när man är sjuk. Då mår man lite bättre om att missa skolan.

Det är bara 30 timmar (kanske mer eller mindre) tills jag får leka med Sara igen. Det är långt, men då ska vi ha kul. För då är det ju alla hjärtans dag. Hurra!

Igår var väldigt underbar. Jag gillar att existera, och titta på Sagan om de två tornen. Bara man gör det med någon som man gillar väldigt mycket, så är det väldigt ok.


Hon är rolig. Jag gillar henne.

Kommentera

Publiceras ej