Hej pojkar och flickor.

Jag har ju inte ätit en semla idag, för någon glömde säga till mig att det var tjockisdagen idag. Inte för att jag vill ha en semla, jag nöjer mig med någon annan tjockismat. Jag brände min lilla tunga på mat, det var inte lika roligt som socker.

Man borde inte blogga såhär sent på natten (morgonen blir det ju nästan till och med). Jag gick upp för trappan tre gånger, för jag planerade dåligt. Så trött var jag, tydligen. Om någon vill vara snäll så kan den köpa linsvätska till mig, bara lite btw sådär.

OCH jag kom på idag att 32 längder simning är bättre än 40 längder simning. Men 6 längder simning är bättre än 32 längder simning. Men 40 längder simning är bättre ifall läraren får för sig att kika in på när man fuskar. Sen var jag hos Sara, jag räddade henne från läxor. Varsågod, lille ungmö.

Nu ska jag inte sova än.

Pussbabe.

1 kommentarer

ungmö

17 Feb 2010 00:34

tack babe/darling/sötiz/nuzzegoll

Kommentera

Publiceras ej