Det här blir mitt första riktiga inlägg. Jag vet inte riktigt vad som ska finnas i min blogg, allt jag kommer på att skriva ner brukar bara vara korta meningslösa udda fakta om saker. Men jag ska göra ett försök att blogga lite. Med bilder och allt (Tyvärr så kommer bilderna sen, Erik har kameran i sitt rum och han sover. Man vill inte väcka sovandeslilleErik).

Just nu är jag lita arg på Bianca, den vägrar att skriva nyrader (Enter-knappen) och så kan man inte använda Tab. Man klarar ju inte sig på internet utan dem.

Annars är jag glad, för jag fick reda på att jag och Erik ska få massa provision kosing från Goji (Goji kallar vi de som vi jobbar för). Och kosing är alltid bra. (En till parantes, de/dem är konstigt ibland. Den senaste "de" jag använde, därborta i den förra parantesen, borde rent logiskt vara dem. Men de lät bättre med de så jag chansar på det).

Jag vill göra en såndär rolig GIF-bild. Jag vet precis hur den ska vara. Det ska vara Johan som snurrar av hans fina hatt. Men jag har inte haft tid för det nu. Ingenting har varit viktigare.

Se vilket fint blogginlägg jag fick! Det blev som jag sa, små korta tankar, men det funkade ändå.

2 kommentarer

Johan

28 Jan 2010 20:33

Se så jag bloggar! Hurraaa!

jordgubbssylt

28 Jan 2010 21:29

hurra!

Kommentera

Publiceras ej