Tja mina små små. Nu har jag varit hemma ett tag. Chillat galet. Är trött. Alltså jag kom hem igår, men jag har viktigare saker än min blogg för mig. Jag orkar egentligen inte skriva ett inlägg men, här är en liten uppdatering:

Ensam i huset klockan 23:44. Erik och Nathalie är AWOL. Ingen sa att dom skulle gå någonstans. Helt mörkt i huset. Erik har glömt sin mobil, skickade ett sms, hörde mobilen från mitt rum. Skickade ett till sms för att avbryta det förra. Nathalie svarar inte. Mor och far sover. Ingen inne på msn. Orkar inte sova. Kan lägga upp en bild från Paris, om ni vill. Ni har ingen talan här, jag lägger upp två.

Finns så många, så jag väljer två på måfå.

Har letat "på måfå" i fem minuter nu. Hittar så många fina bilder. Fortsätter.

Orkar inte. Ni får bilder sen. Ses då.

PS. Jag menade inte det där med att jag har viktigare saker än min blogg. Ni är min värld.

Kommentera

Publiceras ej