Nu är det snart dags att åka till Paris. Jag är nästan nervös, om jag ändå hade använt Old Spice. Då hade jag varit mer manlig och kunnat ge min flicka de diamanter hon förtjänar. Men tyvärr inte. Allt är packat och klart i alla fall. Förutom Sara, hon började bara packa för drygt 5 timmar sedan. Vi får se om vi hinner packa allt till halv åtta imorgon då vi ska lämna huset. Jag håller tummarna.

Eftersom att man inte ska säga att man ska åka någonstans för det kan komma massor av tjuvar tänkte jag meddela tjuvarna att mamma och pappa är kvar i huset. Konstant vakande över mina ägodelar. Ingen ska få sno mina gossedjur. Lillan och jag har hängt ihop ett tag, ingen tjuv ska komma oss emellan.

Erik är på Arvika, jag tänkte att jag skulle säga hej till honom. Göra honom lite famous genom min blogg. Hoppas han har det bra därborta, inte allt för blött och för mycket fulla människor som stör hans sömn. Man blir ju trött efter att ha kollat på musik hela dagen. Dessutom är han blöt från dagens regn. Vi kan skänka lite värme från Paris och baguetter, kanske. Vi får se hur faxen fungerar.

Det kommer att bli kul. Vi kommer att ha en hejdundrande tid. Nu tänker jag inte tråka ut er med mitt tjat. Vi ses om en vecka eller så. Kanske att jag bloggar lite från Paris. Som den modebloggerska jag är har jag en skyldighet att göra det, för er mina läsare. Ha det bra i Sverige, utan mig. Pussiz.

2 kommentarer

Erik

18 Jul 2010 18:18

Erik är festivalsjuk. '-'

kattMickis

21 Jul 2010 23:38

Jag kan inte se svar på kommentarer om du inte häver blockeringen. ._.

Btw.. Förlåt för all skit som du har fått stå ut med från mig.

Nejmen..? Kan det vara en ny början? o: Ja, från min sida. Om det är av intresse. :)

Kommentera

Publiceras ej