En värd film. Hyr den, eller ännu bättre: köp den. Jag lovar att ni inte slösar bort pengarna. Speciellt om man vill se en film som inte är porr där en tjej suger en snubbes anus i +40 minuter. Nu ska jag ju inte avslöja allt för mycket. Men ja, se den. Hela.

Annars då? Jo, tack. Har fått en matorgasm, för första gången. Lite stelt och ovant. Visste inte riktigt om jag gjorde rätt, har ju aldrig stoppat in en såndär där. Skulle ju göra det för första gången ett par månader sen, men det blev inte av. Tur det, var nog bättre nu. Det var så hett, lite svettigt nu. Första gången för henne också, trodde inte jag. Såg inte ut så på henne. Men när hon sa det, blev jag lite rädd. Gjorde jag rätt? Skulle det vara så här? Sen fick jag den, i min hand.

Mint Chocolate Chunk och Cookie Dough Ben & Jerry milkshake. Kassörskan trodde inte det skulle vara gott. Hon hade fel. Den var god i alla fall, obbi.

Min nya favoritfilm är i alla fall 2001: A Space Odyssey. För att den är bäst. Så bra att jag ska köpa en poster.

Nu ska jag göra något läskigt, jag ska lyssna på Arcade Fires nya album. Har väntat på den ett tag och nu har jag fått den, en smula olagligt. Och jag respekterar Arcade Fire, så jag ska köpa den. Men jag vill ju höra nu, eller hur? Då är det inte fel. Jag tänkte att första gången skulle vara kanske i ett badkar, med tända, doftade ljus och rosblad flytandes omkring i vattnet. Kanske en röd kudde att ligga på, Eriks dyra hörlurar. Bara jag och musiken. Istället sitter nyfikna jag här svettig och dan, trött framför datoren. Funkar lika bra.

Nu kör jag.

Kommentera

Publiceras ej