Vet ni vad man gör när man har flickvän? Man tar ett dopp i Skavlöten. Därför fick inte Erik följa med. Och för att han luktar.

Det var en fin dag annars. Vi var i skolan, tror jag, sen åkte jag till henne och vi åt en bi and ji ute i det vackra vädret. Det var varmt, jag hade nipslip-linnet. Sara kom på en bra idé att åka och bada. För varför inte. Jag lånade ett par väldigt fina, mycket moderna, blå badbyxor som tillhör hennes far.

Sen gjorde vi 524an osäker, drog ett dopp, simmade, frös och blev uppätna av myggor. När badandet var klart var det väldigt många små scouter som blev glada, för Sara bytte om till kläder. Sen gjorde Johan väldigt många ledare glada genom att byta om. Den blir verkligen mindre.

Utsikten vid Skavlöten:


En bild på skor vid skavlöten




Och sist en bild på Sara vid Skavlöten, se så fina körsbärsträd i bakgrunden, vinden i hennes hår.

Hon har precis stigit upp ur vattnet.

Vi drog hem, genom skogen av myggor och JAG köpte pizzor åt oss (Dyra sådana) för det serverades korv överallt. Korvkalas. En väldigt trevlig dag. Spontant sådär.

2 kommentarer

sara

14 Jun 2010 00:37

det var en sådan mysig dag, verkligen sommardag :)

Erik

14 Jun 2010 20:10

Fick du ligga med en pojke? o.o

Kommentera

Publiceras ej