Som sagt så var mitt internet dumt och funkade inte. Synd var ju det, för jag behövde plugga fysik. På tal om fysik så är det sommarlov snart! Allt i skolan är slut. Förutom vissa redovisningar. Jag tänkte pröva en ny taktik: ingen förberedelse alls inför redovisningar, bara tuta och köra. Vi får väl se hur det går.

I ALLA FALL.

Här om dagen (på mors dag, btw GRATTIS MOR. Du är bäst) så var vi på fin kinamatresturang, Pong. Den låg på någon fin gata i stan (Lin1, du vet vilken förmodar jag). Den såg riktigt inte b ut. Ganska ovanligt för kinaresturanger.

Alla vet vad man gör på såna resturanger: Äter sushin och bloggar om det!


Som ni ser är det sushi (Som JAG åt). På bilden har jag även lagt på en s.k funky effekt för att visa att jag har, men kan inte riktigt använda photoshop. Precis som en riktig bloggare. Nu hoppas jag verkligen nyheter24 läser det här och förbereder en inbjudan där de ska intervjua mig om mina politiska åsikter

Men först kanske jag ska vika ut mig.

1 kommentarer

saran

02 Jun 2010 21:19

åhåhåhå vilken fin design du har fixat babe. råfin. en riktig bloggare är vad du är!

Kommentera

Publiceras ej