Hej bloggzen. Jag har varit väldigt upptagen de senaste dagarna (När det är sommarlov har man ingen koll på hur många dagar som har gått). Nu tänker jag uppdatera mig om några sommardagar som har gått förbi.

Och om ni undrar varför jag inte är på piss och löv så är det för vi bokade om våra tågbiljetter. Vi åker nu på tisdag istället. Visst, det hade varit kul att se en föreläsningen "Vad hände med välfärden", eller en annan intressant föreläsning om piratkopiering, men vi tänkte att vi skippar dem. Men som tur är hinner vi till morgondagens meditation med Thomas Di Levas fru. Superdupermysigt.

Dagen innan jag åkte till Saras landställe (Sågis4eva) shoppade vi (jag) loss på brillor, badbyxor, linne och 3 lådor extra söta, extra goda, ruttna jordgubbar för 20 kronor. Innan så chillade vi galet i en park och åt mezzaluna så det bara smällde om det. Modebloggarstyle.


Mezzaluna.

Vi köpte saker till peace and love också, bland annat ett vinglas för 10 kronor på Clas Ohlson. Trots att vi ska bo i gyttja betyder inte det att vi ska leva som grisar. Vi måste visa att vi är lite överklass, inte beblanda oss med bönderna.

För att avsluta detta inlägg får ni en bild på bubblor.


BUBBLOR.

EDIT: Efter att ha tänkt lite på inlägget kom jag fram till att jag måste avsluta med en bild på mig själv. Allt annat går inte.


Det blir bättre så.

Kommentera

Publiceras ej