Hej bloggen. Om ni undrar varför jag bloggar så är det för jag har något att blogga om OCH vi har naturkunskapsprov i morgon. Då bloggar man och det vet ni. NkA är den mest meningslösa kursen av dem alla, mer så än svenska och PDa. Måste bara få med att Mikaela är bra på att städa rum och vara snäll.

Jag var på en ganska lång date, varade i lite över 48 timmar. Vi såg på bullimibarn med gafflar i halsen, stängda Ben & Jerry's kiosker (Som vanligt) och Avatar 3D.

Efter som Sara är fotografen blev det inte många bilder på henne, alltså noll men ni kan få se hur glad hon gör Juju (Det står även ett inte så kryptiskt meddelande på spanska i bilden, fint gjort):



Men ni kan få en bild på båda oss på slutet av vår date.

Vi är då väldigt vackra. Det var bara den tredje daten med Sara. Jag tror att jag gillar henne, hoppas att hon vill vara min flickvän.

PS. 5 timmar sedan 13:37.

1 kommentarer

saran

29 Mar 2010 12:39

den bästa daten EVER. me heart you babe.

Kommentera

Publiceras ej