När Johan ska plugga:

"Hmm, okej. Då sätter jag på I'll make a man out of you och börjar med kapitel 3. Då ska vi öppna fysi..OJKOLLAENDATOR."

Dålig studieteknik, the Gun in the bullet hade blivit besviken. Blogga är roligare än att plugga. Tur för mina läsare. Om ni undrar vilken låt jag har som pluggmusik så är det den här pärlan, tyvärr finns den bara en español på Spotify, men njut ändå mina vänner:

Chorus – Voy A Hacer Todo Un Hombre De Tí

Jag klarade bara 30 lyssningar. Men den är nu min mest lyssnade låt på iTunes med cirka 50 spelningar.

Det finns så mycket mer jag skulle vilja skriva om, men diffraktion, interferens och gitter kallar. Jag vill skriva om gårdagen, hur jag, Sarababe och Erik pratade med en musiker som skulle spela i Täby. Eller om hur vi tog tre kulor glass istället för två. Eller varför inte om hur vi såg en mycket mystisk man på bussen som stirrade på oss. Eller hur kul det är att vara med Sara och planera storslagna planer, gå till bussen och leka hemma hos henne. Hon skriver bra saker på min arm.

Hoppas det går okej i morgon.

Kommentera

Publiceras ej