Bloggen, det är vår. Kändes det som, sen kollade jag ut och det var snöigt. Vilken lättnad. På tal om ingenting så har jag lite för mycket musik att lyssna på. Timo här och Weezer där, och kanske en liten genius-playlist där.

Och om ni undrar: Ja, jag borde plugga istället för att skriva. Men ni vet hur det går kära läsare, ingen ro för blondinbella 2.0. En liten snabb instickare bara: När ska jag få mina 100 000 läsare? Väntar febrilt. Snart kommer det väl en rusch, hoppas servrarna inte kraschar. Kanske borde ringa blogg.se och varna.

Det kändes som det behövdes en bild i inlägget, alla bra bloggare har bilder.



För er som hade telefonen i handen och skulle ringa om hålet i magen, det är alltså ett riktigt hål i magen, inte ett sånt där hål som man får om man är ledsen. För det är jag inte. Alltså inget gulligull sms till mig. Men vad är värst egentligen? Hål i magen för man är ledsen eller ett där man ser rakt igenom? När jag tar spännbilder på min mage kommer ni se vad jag menar, då får ni avgöra.

EDIT: En pedantisk och IRRITERANDE, läs IRRITERANDE (Som Pekka hade sagt) läsare har avslöjat mig. Det är inte ett hål utan en grop. Förlåt mig mina trogna läsare. Vill ni fortfarande ha spännbilderna?

2 kommentarer

gossip girl

30 Mar 2010 20:57

alla läsare!!! JOHAN. LJUGER!



han har inget hål i magen. han har en grop i magen.

sara

30 Mar 2010 21:18

magbilder! magbilder! :)))))

Kommentera

Publiceras ej