Sovmorgon gillar jag. man kan göra saker och lyssna på musik och mysa och njuta av solen och ha det bra. Men om man inte är så bra glömmer man att göra matte, men det är inte kul alltså så varför ska man göra det. Eller lite kul är det, tycker lille nördjohan. JAG TYCKER OM MATEMATIK (När det är enkelt). BITCHES. Tänk om Christer kunde läsa det här, han skulle vilja ge mig en stor Christerkram.

Hamsterpaj har börjat använda min framsida som jag designade innan allt asplodade. Men eftersom det är en kodare som har kodat upp den så ser den helt äcklig ut. Kodare borde inte designa helt enkelt. Jag tror de glömde mig därborta på lilla hamstern när Victor försvann. Kanske var för jag sa elaka saker om Nyheter24. Stackars läsare förstår inte vad jag pra

Uh oh, klockan är 09.30, måste spriiiinga. Puzzisar.

EDIT: Jag är hemma nu och eftersom jag speedbloggade där innan tåget skulle gå så la jag till lite viktiga grejer i mitt vackra lilla inlägg.

Kommentera

Publiceras ej