Det står väldigt dåligt när man har fått nya kommentarer. Jag hade fått 6 stycken av mina (Saras?) favoritlärare. Alla stöttade mig. Väldigt gulligt av dem. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om att Jonas läser bloggen. Jonas, du är lite elak, läs inte min blogg. Men sen hade jag fått en väldigt random kommentar på ett random inlägg. Jag kanske har missat något, och om jag har edit:ar jag detta inlägg fort som fan. Annars blir det pinsamt. I alla fall, meddelande:

Postat av:

han kan visst svara dummer

2010-05-06 @ 17:03:02

(http://johanharenblogg.blogg.se/2010/april/ata-glass-tva-ganger-pa-en-dag.html)

Konstigt, eller hur? Eller kanske inte. Nå, vem av er vare? Jag råkade publicera IP:et. Förlåt 82.182.15.75. Du och jag kanske kan ta en bloggfika någon dag, fota och äta sallader du vet.

Jag tänkte avsluta detta inlägg med en bild på mina mest lyssnade låtar under den senaste tiden, eller hur det nu funkar med top lists.



Jag gillar alltså att sova mycket.

1 kommentarer

lin1

08 May 2010 10:45

DET ÄR NÅGON I VALLENTUNA!!!!! men jag är totalt oskyldig faktiskt, mitt börjar på 90 !!!

Kommentera

Publiceras ej