Fjodor Dostojevskij, mannen i mitt liv. Han kunde ett och annat. Jag skulle läsa boken Brott och Straff i dag, en klassiker från 1866. Herregud. Vilken bok. Mitt mål var att läsa 400 sidor (utav 663), typ som när jag sträckläste Twilight. Lite eller hur? Med tanke på vilken BRA bok jag har valt att läsa, sidorna bara FLYGER förbi.

Eller vad säger du, bissa?



Hon har rätt. Boken suger. Är fast på sidan 80 (av 663!!!) och orkar inte läsa mer. Ska läsa till sidan 400 till slutet av helgen i alla fall. Men i morgon är det fekke så då hinner man inte läsa. Måste fixafixafixa, fiskdamm, godis, chips och läsk! Ryska posten är måste för att ett disko ska vara lyckat. Det såg jag på Eva och Adam.

Om ni undar så hittade jag en bild på min flickvän i iPhone. Hon är jättesöt och jag saknar henne.

Kommentera

Publiceras ej