HDR. Vet, jag är grym på att redigera bilder. Ser ni hur det är ringar runt alla skarpa konturer? = Lyckad HDR. Vet ni vad som hade gjort den här bilden superbäst? Bokeh.

Tillbaka till outfitten dårå:
  • Skjorta från Topman
  • T-shirt från Carlings (Nej, det är inte Rick Astley på den hahahha gumz <3<3<33)
  • Jeans från Cheap Monday
  • Skor från Converse
Anledningen till att jag lägger upp den här och inte på min bdb är för på alla mina DO's har jag haft de där jeansen (EMBARRASSING). Men men, så går det ibland. Jag vet att ni älskar mig ändå.
PS. Jag funderar på att bara lägga upp bilder på mig i den här bloggen? Skulle bli en så mycket snyggare blogg då. Vad tycks?

2 kommentarer

alleBALLE

08 May 2010 10:35

mer DO's :D

lin1

08 May 2010 10:43

wow vilken superskärpa!!

Kommentera

Publiceras ej