Därför sitter jag här! Och skriver ett inlägg. Men inte bara därför, utan även för jag borde göra matte. Som vanligt när jag ska blogga, alltså. Jag vet inte riktigt hur man summerar en rekursiv talföljd, någon som kan hjälpa mig? Speciellt att summera en där n går mot oändlighet. Finns säkert någon smart grej som man kan göra.

Jag och hon-som-jag-inte-behöver-skriva-namne-på-för-jag-skriver-om-henne-typ-hela-tiden-och-mina-4-läsare-känner-henne-väl såg på derby och bio i går. Den där Wes Anderson snubben är ju riktigt bra på att göra film. Verkligen. Bara därför måste jag plocka fram en bild på honom. Uno momento.



Så. Jag tycker att han är väldigt lik en annan snubbe. Från That 70's show (SOM JAG HOPPAS ALLA HAR SETT). Han är lik den där killen som kom in senare i serien. Han som inte jag tycker om. VÄNTA.



Se. Om jag sa att det var samma kille skulle ni tro mig. Det är som Will Ferrel vs trummaren i Red Hot Chili Peppers. Kolla upp det. You will shit bricks.

Kommentera

Publiceras ej