Okej, jag börjar nu misstänka att det är en geometrisk talföljd. För Christerbabe har gått genom hur man summerar en sådan när gränsvärdet går mot noll. Jag ska påbörja svenska och vänta tills Erik kan komma hem och hjälpa mig. Han har klippt sig. Undrar om han blev fin.

Jag drack en smoothie, sen märkte jag att jag hade en prick på näsan.



Stackars liten. Porplåster kan säkert fixa den.

EDIT: Det borde inte vara så svårt. Erik kom hem. Han var fin i håret, men han kunde inte ge mig de svar jag ville ha till matten.

Jag frågar alla kontakter på MSN, utan resultat. Nu orkar jag inte skriva mer om det. Puss på er. Mest Sara.

6 kommentarer

peby

05 May 2010 10:47

love ur blog

nikodemus

05 May 2010 10:47

Kämpa på med matten, matte är bra för själen!

Gun

05 May 2010 10:48

Skolans datorer får endast användas till skolarbete!

M.M

05 May 2010 10:48

mentos??

Jonas

05 May 2010 10:49

Fransk gryta till lunch idag, glöm inte att fylla på med bensin!

Kulan

05 May 2010 10:49

heer kan man va, heer kan man va, heer kan man va.



heer kan man va

Kommentera

Publiceras ej