Det är väldigt många bloggar som jag läser som har frågestundar (som min bästa bloggkompis älskar dig du är min ögonsten skulle ta en kula för dig hjärtat pusspuss) just nu, så därför tänkte jag att ni kanske skulle vara intresserade av en frågestund. Så om ni har några frågor är det bara att fråga på. Exempel på frågor: Vad är en integral? Har du sett nya Harry Potter? Hur lång är den? Hur mycket pengar tjänar du på din blogg? Hur mycket pengar tjänar du på din kropp? Vem är bäst: Johan eller Sara? Vad är du för bild på ditt visakort?

Svaren på frågorna: kan inte matte, nä, lång, mer än dig, mer förut, dum fråga och moln.

Nu behöver inte jag ha frågestund längre och tur är väl det, för jag vet inte hur det ser ut om jag får över 100 kommentarer, det kommer välla över siffror ur den svarta lilla rutan bredvid inläggsrubriken.

På tal om kommentarer så har jag har fått en ny Skicka Kommentar-knapp, gå och kolla på den. Ni kommer inte bli besvikna. Erik fixade till den, tack Erik. Tog bara 1 timme att fixa så att knappen blev min bild. Erik ville att jag skulle förmedla till alla hur otroligtt haxxigt det var av honom att han lyckades. Fattade inte vad han snackade om när han berättade om hur han gjorde.

Vanlig bloggning: Idag har jag inte gjort något som jag skulle göra, det blev så. Men jag somnade framför idol och ett skolarbete försvann när datorn stängde av sig själv. Datorn var väl också trött. FML.

Lyssna på detta band annars slår jag dig.

Kommentera

Publiceras ej