Var där idag. Man underskattar hur många nördar det finns i världen ibland. Men det är inget dåligt, det blir en stor gemenskap. En stor, svettig gemenskap. Besökarna på gamex bestod av: nördar med vänner, nördar utan vänner, föräldrar med deras nördiga barn, nördiga föräldrar med deras barn och emotjejer. Som man hade kunnat förvänta sig. Bilder kommer någon gång. Om jag känner att jag har tid, måste ju hinna vara med alla mina fina vänner som jag har.

Jag ser att ni gjorde som jag sade i mitt förra inlägg: hålla er borta från internet. För det vanliga flödet av hundratals kommentarer i min bloggiz upphörde. Höstlovet ska njutas. För att skryta lite drack jag ett glas vin och en öl till middag. För jag är 18 år. Då kan man sånt.

Just nu väntar jag på att en person vid namn mr. Internet ska leverara en film som jag har beställt av honom: Cinderella man. Jag såg 16 Blocks och blev taggad på att se bra och fina filmer. Så det blev den, för jag har bara sett början på den. Mr. Internet säger att det bara är 10 minuter kvar tills filmen är här i min dator. Därför bloggar jag.

Men inte längre. Orkar inte mer. Rec liksom, som ungdomarna brukar säga.

1 kommentarer

Erik

07 Nov 2010 20:32

Pics from gamex or it didn't happen o.o

Kommentera

Publiceras ej