En sån där jobbig dag. När humöret inte är på topp brukar jag leta genom bilder på mig, mitt ansikte förgyller min dag ibland. Visste ni det? Nu vet ni en liten hemlis om mig.

Samtidigt kom jag på att jag lägger upp alldeles för få bilder på just lilla mig. I den här bilden visar jag hur det går till när jag sitter i möte. Ett viktigt möte, med min skivproducent och gaybloggaren (Erik).


Det går vilt till helt enkelt. Den här bilden har en extra bonus, man ser min nya halsduk och väska. Båda fick jag i lördags.

Nu ska jag starta en liten tävling, en vuxentävling. Den som först deriverar en funktion vinner! Hurra ja vad kul! Här är funktionen

y=sin3(1+5x)

Och då kör vi! Vinnaren får rabatt i min kommande bloppis och en bloggfika med mig. Min lilla hjärna har viktigare saker för sig än att derivera funktioner. Kanske någon av mina svettiga små nördföljare kan få chansen att ta på mig. Lycka till!

2 kommentarer

sara

12 Oct 2010 19:20

jag förstår det för du är så fin, förresten kan jag inte derivera. ska lära mig det nästa vecka



hejdå

Erik

13 Oct 2010 15:22

y'=3(sin(1+5x))^2*cos(1+5x)*5

Kommentera

Publiceras ej