Nu tänkte jag blogga lite för att jag har inte gjort det på jättelänge. Ni måste ju vara oroliga. Men jag lever, mer och bättre än andra dagar.

Jag har hittat en jättekul funktion i Spotify (Den är nog inte så ny, jag visste att den fanns. Om ni undrade). Det är att man kan ha mappar till sina playlists!!!!!! Så nu har jag suttit i 15 minuter med att ordna alla mina 50 playlists. Det var så kul att det första jag tänkte var att informerar er, någon gång kanske ni kan få se hur mina playlists är ordnade. Det är därför inlägget heter Happy days.

Igår: Pussade jag på min flicka, vi städade mitt rum (Jag är en progressiv pojkvän, hjälper min flickvän med städandet men laga mat får hon göra själv), åkte till IKEA, åt dyr och fin lunch där, kollade på bio, städade klart, gjorde läxor, pussade mer på min flicka, sov och säkert något mer.

Nu ska jag plugga, kanske att ni får en bild. Bara kanske.

Edit: Obbi not.

Kommentera

Publiceras ej