Nu sitter jag här och ska kolla klart på slutet av The Wrestler som jag började att kolla på för ett par veckor sedan. Den enda anledningen jag började kolla på den för slutet är så bra, så jag längtar lite. För slutet är bra, alltså.

Annars har jag fixat en klients hemsida (imfinethanks.blogg.se), hon ville ha en ny design på bloggen. Projektet kostade 5 000 riksdaler, till en början. Sen kom vi fram till ett bättre betalmedel i form av pussar. Intresserad så hojta till. Tror inte jag kan ge någon annan än Sara pussrabatt. Kanske Joel.

Angående rubriken på headern så skämtar jag naturligtvis, ni är varken mina enda vänner eller vänner överhuvudtaget. Ni är min egoboost. När jag lägger upp en bild på min kropp så förväntar jag ju mig ett antal kommentarer om mina kurvor. Ni är inte mer värda för mig en Erik. Säger en del.

Snart är det höstlov. Det säger jag för jag tänkte göra er lite gladare i dessa mörka tider.

1 kommentarer

alice xoxoxoxoxo

28 Oct 2010 19:26

du är ett geni johan. saras design är verkligen råfin!!!!!



jag tycker att du kan ta dig an min hemsida som nästa projekt...........

ill pay you in blowjobs (sara behöver inte få veta någonting)



nejmen serrki. kom med en offert så kööörr vi :D:D:D GOOD GOOD?????

Kommentera

Publiceras ej