Det har varit helg de senaste två dagarna och jag har haft saker för mig. Igår var jag och bror min och shoppade loss med mormor och morfar. Eller vi shoppade inget, dom visade runt oss på stan. Dom kan stan ganska bra, så vi gick på ställen vi aldrig hade varit på. Typ som att det fanns ett torg i gamla stan, det där stockholms blodvad var. Vi åt på stadsmissionen där. Det var fint.

Sen gick vi till söder och mormor visade var hon föddes. Alla barnen i hennes familj föddes på olika adresser på bondegatan. Mormor var en riktig buse när hon var liten. En rödhårig liten spätta som gillade att bråka och göra saker som man inte fick göra.

Söder är fint. Finns inte så mycket mer att säga om det.

När vi hade gått ganska många kilometer åt bestämde vi för att äta på Pong. Det är så gott på Pong, man blir så tjock och mätt.

PS. Längtar till den dagen då jag skaffar ett par Hunter.

1 kommentarer

Erik

04 Oct 2010 07:36

Du kan få hunter nu när jag är rik

Kommentera

Publiceras ej