När Sara lämnade mig för dagen efter att ha hämtat en jacka och en halsduk Saras kompis som hon glömde när hon rullade hem lekte jag med mig själv. För jag hade ingen annan att leka med. Jag kollade på The Butterfy Effect, som visade att det finns väldigt konstiga människor. Sen kom jag på att dom konstiga människorna lyssnar nog på Modest Mouse första skiva.

Under tiden som filmen gick målade jag naglarna och designade lite. Ett skolarbete. Här är en lten del av det arbetet


Det går ut på att man ska förbättra en hemsida, men den hemsidan jag har valt går inte att förbättra. Den är redan perfekt. lingscars.com Det känns som jag bara förstör den.

Sen läste jag klart en engelskabok. Den slutade med att huvudkaraktären (en 12-årig pojke) såg en snubbe köra upp snoppen i prutten på sin lilla kompis. Sedan kom han på att den snubben var hans egna pappa. Det blev awkward mellan dem dagen efter.

Vi hörs.

Kommentera

Publiceras ej