Lite allmänt bara. Blir väl bättre snart. Jag känner att min gröt med müsli och banan-frukost inte piggar upp mig tillräckligt på morgonen. Orkar aldrig lägga upp bilderna som jag fotar på min delikata frulle. Ska bättra mig. Dessutom om ni har tur kan jag fixa en bild hur den delikata frukosten ser ut efter magsmältning. Men ni kan hoppas på att jag inte orkar med det.

Skolan är lite för mycket nu och det finns massor av grejer som förtjänar egna blogginlägg, men jag har inte tid med sånt så jag tänkte ta allt lite kort.

Gick en promenad på söder i lördags med Erik och Sara, åt på Strings och visade hur fint Stockholm är.

Som att jag och Sara gick på date för 12 dagar sedan, åt på kungshallarna såg på I rymden finns inga känslor och pussades järnet längst bak i salongen. Det är så det ska vara.

Jag köade +2 timmar för att få träffa Håkan the man Hellström på signering på Bengans. Sara, Lin1 och Alice grät
när dom hade träffat honom. Alice mest, Linnea sen och sist Sara. För hon har mig, antar jag (HOPPAS JAG). Dessutom har Håkan byxorna jättehögt uppe på skivomslaget vilket är lite homo. Mina byxor är jättelångt nere, över skinkorna = cool.

Fyllde år för 9 dagar sedan, vilket jag nämnde lite, men inte vad jag gjorde. Tvilling #1, tvilling #2, Joel och Joakim (Inte Viktor, för han är minderårig) drog en The Bridge och partade sönder stället. Eller Erik i alla fall, han klarade inte en flatline. Den var stark och dyr. Jag vaknade nästa dag i en tjejs säng, det var alltså en lyckad natt.

Sara gjorde en jättefin pärlplatta (tavla?) utav en bild som togs i Paris. Den är så fin. Måste fota den någon gång och blogga om den. Mest för att säga att min flickvän är bättre än din.

Jag gjorde en playlist till Sara som heter till Sara, den har musik med några av mina favoritartister (och en låt som Sara ville ha med, som handlar om kulor). Jag vill inte lägga upp den här, för jag är rädd att jag ska förstöra Spotifys servrar med min trafik. Därför får Sara lägga upp den i sin blogg.

Idag såg jag trailern för facebookfilmen "The Social Network", verkar ganska tardig. Men ska tydligen vara jättebra. Så, ja. Det är en film om Facebook.

En liten uppdatering alltså. Här är Sara och jag från i somras.


Som en slutkläm tänkte jag nämna att folk i Amerika har börjat dekorera för halloween. Och jag har börjat förbereda min sexy nurse outfit.

1 kommentarer

lin1

18 Oct 2010 22:14

ja grät inte, för kool för det.

Kommentera

Publiceras ej