Vissa saker på internet blir man så himla deprimerad av.


PH sara edström

För att liva upp stämningen lägger jag upp en dubbel DO. Alltså en DO på mig och Sara, två flugor i en smäll.

Min dagens outfit
  • Tågförarkeps, Next. London.
  • Halsduk, HM. New York.
  • Skjorta, Top Man. Sthlm.
  • Jacka, Cheap Monday. Sthlm.
  • Byxor, Cheap Monday. Sthlm.
  • Converse (två olika). Converse store. London.
  • Sara. Åva Gymnasium. Vallentuna.

Sara är inte här för tillfället, så jag får fylla i vad hennes outfit:

  • Gröna, låga Converse från Converse.
  • Röda leggins (?) typ.
  • En beige väska, ser inte så dyr (fin) ut.
  • En svart jacka, HM kanske? Eller LIDL.
  • Svarta, trasiga vantar med något mönster på. Ser ut som någon sytt fel i fabriken i Kina. Fick säkert sparken för dom.
  • Röda, stora glasögon. Cheap Monday.
  • Sen har hon väl någon form av BH och tros-set under allt. Tanga med spets kanske?
Om ni har några frågor är det bara att höra av er. Angående priserna så har jag ingen aning. Det är som man brukar säga: ratsch, pappa betalar. Men min accessoar på läpparna, Sara, är ovärderlig, går inte att hitta något liknande någon annanstans. Nu hoppas jag att alla röstar galet på Olle i idol. Han är ju vår homey, måste komma vidare. Dessutom så är han ju helt klart bäst.

Puss och kram

PS. Sara är jättefin. Så det så.

2 kommentarer

Erik

30 Oct 2010 03:22

Jag är finast!

sarki

02 Nov 2010 22:09

bloggaråååå



ps. snygg räddning där <3

Kommentera

Publiceras ej