Hej kompisar, hoppas inte ni blev för oroliga när det var lösenord här på bloggen. Jag ville hålla det hemligt att jag gjorde om, ingen skulle få gå och peta i den blöta färgen. Som ni ser är det en helt ny riktning, mindre jag är en cool modebloggare och mer ÅH WOW EN VAL.

Om ni undrade så är allt upp till var och en att tolka, men jag är han som fiskar. Nathalie ville vara gubben på nordpolen (som ständigt letar), Sara är valen (Hon älskar valar, om ni trycker på valen så kommer ni till Saras blogg. Fattar ni? Valen är till Sara), Erik är dykaren (för han kan simma och han vill titta på Sara, för hon är en val). Men om ni vill vara någon speciell varelse i systemet får ni säga det! Allt är inte klart, så det kanske kommer upp flera saker. I sinom tid.

Saknar ni kommentarsrutan på framsidan? Förutom Erik alltså. Den var ganska ful. Sidan ser inte så jättebra ut i vissa webbläsare, för internet explorer suger. På tal om ful, Erik har börjat blogga. Alltså att Erik är ful, menade jag.

Jag kommer nog skriva mer sen när jag inte har en sovande Sara bredvid mig. Se så söt hon är.


Nu ska vi sova, om ni undrar något så kan man ju kommentera. Eller inte, whatever, jag bryr mig inte.

4 kommentarer

Erik

19 Sep 2010 00:35

Jag ska fånga valen. It shall be mine! AHHAHAHAHA

Nathalie

19 Sep 2010 00:39

One day I will show you all that santa exists

Nathalie

19 Sep 2010 00:43

Super mysig design förresten.

Jag klickar mig in hit bara för att kolla på den, speciellt på mig.

För jag är söt. Du gjorde mig söt Johan. klapp klapp

madde

19 Sep 2010 12:22

Snygg design asså! Majgaad.

Kommentera

Publiceras ej