Åh nej, det går inte. Jag som försöker tagga inför Blog Awards 2010. Det känns som jag har en stor chans att vinna något stort. Väntar på att fröken bloggdrottning Blondinbella ska ringa.

Inget blir som jag vill. Jag sitter här i mina glasögon och ser ful ut. Men jag är tränad inför just såna här situationer. Kissie har lärt mig väl.

På tal om lite annat så har Sara fått sin iPhone nu. Hon är glad och leker loss med den. Känns som den har fått mer uppmärksamhet än mig. Men hon gav mig en puss när jag hade klippt till hennes SIM-kort att passa i nya mobilen. Äntligen, veckans puss kunde inte ha varit bättre.

Nu taggar vi inför bloggträffen imorgon, eller hur Linnet? Och för att vi ska ha något att prata om


JOHAN I SÄNG MED NÅGON ANNAN. Eller JOHAN PUSSAR EN ANNAN PUSSY. Kaos.

1 kommentarer

lin1111

23 Sep 2010 22:48

rå tagg, vi kan prata om vad vi ska ha på oss på blogawards då!!!!

Kommentera

Publiceras ej