Nu när valet är över och valsnack inte är mode längre tycker jag att vi kan gå vidare. Jag tänker inte berätta vad jag tycker, för jag vill inte göra någon arg. Jag värnar om mina läsare, alla får ha sin åsikt. Bara er åsikt är lik min, för den är rätt.

 

Igår var det succé, rekord kan man säga. 20 unika besökare kom och pillade på min val. Sara fick också en val av mig. Passande av mig att ha en val i bloggen, för det var ju val. Den får vara kvar även fast det är över. Bara det inte är någon japan som kommer och dödar den i forskningssyfte.

 

Om 20 minuter ska jag ha körlektion, det är lite läskigt. Det känns alltid som man ska köra på någon, jag får inte köra på någon för min lärare. Han blir arg då, för det är hans privata bil och han vill inte repa den.

 

Även fast min header är annorlunda kan ni förvänta er dagens outfits av mig, det är dom som lockar mest läsare. Någon ska jag göra en behind the scenes till dagens outfit, där ni kan få en inblick i hur jag väljer mina kläder. Hoppas på att kanal 5 ringer och vill göra ett reportage, kanske Jockeboi kan vara programledare. Han är snygg.

 

Rapporterar hur körningen gick sen. Lev gott.

2 kommentarer

Erik

20 Sep 2010 15:23

Not well I heard. :(

Johan

20 Sep 2010 17:44

or did it? MOAHAHAHA

Kommentera

Publiceras ej