Som ni kanske märker har jag inte en ny header, även fast mitt inlägg heter "Ny header". Det handlar mer om att jag håller på med en ny header, tror jag. Ni märker ju det till slut, för antingen byter jag eller så gör jag inte det. Men jag arbetar på något. Vi får se hur det blir! I sinom tid, som man brukar sig. Det är ganska revolutionerande header, den förändrar hela bloggen.

Har ingen DO att lägga upp, inget kaos att berätta och har ingen läxa att göra. Väntar bara på maten, vi ska nämligen få donken. Den kommer nog komma ganska sent. Är väldigt taggad på gyllene gåsen just nu. Har varit det hela dagen.

Jag har kommit fram till vissa viktiga grejer angående min header. Men som en riktig bloggerska ska jag vara hemlig och mystisk ett tag. Jag kommer att använda många ***** för det gör mina idoler.

Kommentera

Publiceras ej