ÄR IDAG JU!!!! Om ni undrade. Dessutom av att döma från facebook så var det tydligen väldigt kallt ute i morse. Så alla som får spendera alla hjärtans dag med sin kärlek och choklad eller bara med choklad, hoppas ni har det bra! I morgon är det helkursprov i fysik B, största och viktigaste kursen någonsin. Så för att fira det laddade jag ner den bästa melodifestivallåten i år, Oh my god av THE MONIKER. Inte Le Kid, dom sög. The Moniker borde vinna allt ihop. Men i Sverige röstar vi bara på dåliga låtar.

Jag letade efter en bild från förra Valentines Day, men jag hittade ingen. Så ni får nöja er med denna bild där jag putar med mina bröst istället.


Fast när jag tänker på det så kanske den här är från alla hjärtans dag. Whatever, man ser min snygga kropp här och det är det som räknas.

Trötta inte ut handlederna läsare, hörs!

1 kommentarer

sarki

15 Feb 2011 09:40

tycker det bev en fin alla hjärtans dag.

Kommentera

Publiceras ej