Varför? För att fira 1 år med världens bästa flickvän SARA EDSTRÖM. Men mest för att bo på hotell och slippa skolan. Sara har nämts 98 gånger i min blogg. Känns lite. Sen har jag skrivit ordet flickvän 32 gånger. Man tycker att jag borde skrytit om att Sara Edström är min flickvän lite mer. För det är inte så många som får ha den äran!!!!! Just nu är vi inte alls många.

Ska vi inte ha en klassisk Sarabildbombning nu? Vi drar fram några bilder på henne. Tycker jag med.

Oh holy shit
(första bilden jag laddade upp johanharenblogg.blogg.se på mig och Sara)







(den här bilden tog vi vid Eiffeltornet en natt i Paris. Minnen<3)



(Sara gillar att titta ner, )


(Mitt lilla tard)



(Mumsigt)


(Man tror att det är fatbooth, men det är inte det. Hon ser ut så!)


Jag avslutar bildbombningen hör, med den gosiga bilden. Fina bilder på Sara vaaaaa.

Lite nostalgisk blev jag, så jag kollade i mitt arkiv av sparade konversationer med Sara från när vi började prata:

18 January 2010:
Sara: hei johan!
Johan:
behöver jag rädda dig?
Sara:
du gjorde det
Sara: på sätt och vis
Sara: http://open.spotify.com/user/anoosmonkey/playlist/6jg6PLT01pb63NBNoJwIJT
Sara: den gjorde och du gjorde den
Sara: = du räddade mig
Johan: hurra!
Johan: det var lätt att rädda dig
Sara: jag blev glad av din kommentar
Sara: den kanske räddade lite också
Johan: jaaa
Johan: jag vill rädda dig

Jag vet inte varför Sara skulle räddas, men vi var ju råappeal redan då. Båda två. Små kära töntar. Sen så är det kul läsa konvesationer som slutade 01.00-02.00 på skoldagar. Inte mycket sömn då inte. Också hade vi vår bebi, innan vi ens hade kramat! Det var en spellista på spotify som vi lade låtar i. Memories.

Och imorgon ska vi skapa fler memories!!!!!!! I eget hotellrum och allt. Hörs kanske på söndag då, om hur det gick. Hej då.

3 kommentarer

Erik

03 Feb 2011 15:21

LYCKA TILL JOHAN JAG HEJAR PÅ DIG

saran

03 Feb 2011 17:32

längtar hihihi så va man på tåget redan <333<3<33

sarki

07 Feb 2011 15:20

snygg chey.

Kommentera

Publiceras ej