Jag är väl kanske lite efter. Har haft mycket för mig de senaste veckorna, bloggen har blivit lidande. Sen så kanske det var så att jag inte orkade blogga. Men nu gör jag det, så jag kan säga att jag har gjort det.

Jobbat idag. Snöat idag. Mer behövs väl inte. Eller, just nu ligger Bissa framför mig och hårar ner. Hon rivs också. Sen håller jag på med Saras blogg. Inte för att jag är toffel, utan för att jag känner att det gynnar mig (intalar jag mig i alla fall). Och det är definitionen av manlighet: att göra saker som gynnar en själv. Och vad vill man inte hellre en i denna värld att vara manlig. Som dom på tv.

Har börjat lyssna på The XX, ingen sa ju att dom var bra förut. Det är såna saker som ni borde säga till mig, när det finns bra band som inte jag har lyssnat på. Ni förstör mitt liv gå härifrån!!!!!!

Nu ställde sig Bissa upp och står med ryggen mot mig, som när en kvinna sätter sig på sängkanten i skam och ångrar det som hänt. Hon vill bara därifrån.

Aja, kanske kommer mer sen. Är trött. C ya.

3 kommentarer

Erik

07 Jan 2011 00:01

Ska vi fixa din bloggskickaknapp eller? Du kan få koden.



<input type="image" src="http://johanharenblogg.blogg.se/images/2010/button_117707557.gif" value="Kommentera" />



Byt ut din <a> mot det. Trolol

sarki

07 Jan 2011 07:21

Du är en söt buskorv

alicia

07 Jan 2011 16:06

Men Johan det har jag sagt till dig! Första gången du träffade mig frågade du "Vad lyssnar du på för musik då?" och då sa jag en massa awesome musik, INKLUSIVE THE XX! Så försök inte, du får skylla dig själv att du inte genast gick hem och lyssnade!



Fast bättre sent än aldrig antar jag...

Kommentera

Publiceras ej