I efterskott alltså. Och gott nytt år i förskott. Min flickvän har fått en ritplatta i julklapp. Så, nu vet alla det. Hon vågade inte gå ut med det i sin blogg, hon ville väl inte skryta för sina 70 eller så läsare. Stackars liten, tror hon är pibv. Inte som jag. I alla fall så har jag fått leka med hennes ritplatta och det var kul. Ni skulle få se ett mästerverk av mig om det inte vore för att jag inte har några bilder på min dator. Alla är hos Sara och Sara är (som ni har läst) på Resarö.

Jag har fått afte på min lilla tunga. Jag tror jag fick det av Sara, vilket skulle betyda att hon har gett mig en sån sjukdom som sprids via pussar. Eller nåt. Men jag gillar henne ändå. Bara att de svider. Aj aj.

På tal om jul så är det jättestökigt i mitt rum. Vilket betyder att jag måste städa lite. Och jag ska gå och göra det nu.

Kommentera

Publiceras ej