Nu sitter jag här och myser efter en mysig helg där alla har varit så mysiga och mysgoda. Mys, helt enkel. Mys. Mysmysmys. Mysmysmysmysmys. Myselimysmys. Jag tycker inte om ordet mys.

Det har varit helg och jag har helgat mig. Men nu är jag ensam, så då ska jag kolla på film och äta godis. Kanske döda lite terrorister och rädda världen. Sara ska gå på nattbio med sin kompis (En födelsedagspresent från Sara). Dom ska se tre filmer som börjar 24.00 och slutar runt 06.00. Jag är fett avundsjuk, eller om det inte vore så att jag hade andra planer, jag fick så många erbjudande om fest hit och fest dit. Så jag kände att det gör ju ingenting, när man är populärast i bloggvärlden. Ibland känner jag att det inte finns tillräckligt med "Johan" till alla. Men det är väl därför man har en tvilling.

Angående årets julkalender, som jag antar att alla kollar på (Dom som inte kollar på julkalendern är såna som inte förtjänar att bo inomhus, svin och Erik alltså), den är inte bra. Allt är dåligt förutom han pappan som räddar hela serien, om jag vore han skulle jag systematiskt avrätta barnen, eller skicka dom till ett arbetsläger. Hitler style. Dom förstör verkligen allt.

Här har ni en bild på mig, den hette HAHAHAHHHJOHANEFULASTIVARLDENTJOCKISHATARHONOMHAN
BORDEINTE.jpg


Ta det lugnt nu med fapandet till den här bilden, jag vill inte att någon bryter handleden på grund av mig.

Nej, nu ska jag gå och mysa lite med filmen och godis. Hej då.

1 kommentarer

Erik

13 Dec 2010 15:33

Mysimys

Kommentera

Publiceras ej