För att jag är viktig. Idag har jag gjort familjens årliga julkort, bild på det senare. Lika fint som vanligt. Känner er lyckligt lottade ifall ni får det. Sen har jag fixat en annan present till **** och ****. Tror dom kommer att gilla sina presenter. Efter det gjorde vi pasta carbonnara med stekfläsk för allt bacon var slut (TACK ERIK och Anna). Nu sitter Sara och gör sina presentgrejer.

Storytime! Idag när Sara och jag gosade i sängen, hon satt på mig och jag berättade hur mycket jag gillade henne så avbröt hon mig för att fisa på mig. Det var inte en vanlig liten fis som hon brukar fisa på mig, utan nästan så man undrade om hon kanske borde ha blöja istället för trosa. Men jag gillar henne ändå.

PS. Sara godkänner inte alls detta inlägg och vad hon än säger så är det sant.

4 kommentarer

Erik

20 Dec 2010 17:59

o.o

alicia

20 Dec 2010 19:51

HAAHAHAHAHA



(otroligt nödvändig kommentar)

madde

20 Dec 2010 23:06

HAHAHAHAHAHA



Sara är min idol.

en mycket upprörd sara

20 Dec 2010 23:45

johan ljuger.

Kommentera

Publiceras ej