I form av en två punktlistor!
  • Pussa på Sara
  • Kolla på film med Sara
  • Vara med Sara konstant hela lovet
  • Fira 9-månader med Sara två gånger
  • Äta ute med Sara typ varje dag
  • Sara
  • Gå promenad med Sara
  • Allmänt chilla galet, med Sara
  • Gå från Täby Kyrkby tågstation till Visinge med Sara (badass)
  • Köra Sara och company till Arninge och kolla tapeter
  • Sara, Sara, Sara och Sara
Blev lite mycket Sara (Går det?) kände jag, så jag tänkte till lite och kom på saker som Sara inte var med på:
  • Inte ha körlektioner
  • LAN:a projektarbete med mina galpals
  • Spelmässa (Jag kände gemenskap genom att dela svett med 10 000 pers)
  • Kolla på film
  • Bajsa
Nu tänkte jag lägga upp lite bilder, men jag kom på att det är ju det man har en bilddagbok till! Så ni får skutta er väg ditåt. Tänker inte länka, ni borde ha min bilddagbok bland era bokmärken.

Ni får en liten för Sara sa att jag behövde det.


Så här gosiga var vi för 1 timme sedan.

Kommentera

Publiceras ej