Erik fick det idag. Det är 2 lådor, 55 paket med massor av godis. Det är runt 55 000 kalorier. Han kommer säkert lägga upp massor av bilder på godiset överallt, så jag vill inte lägga upp någon. Jag har ätit min första påse. Det var gott.

Om ni undrar så har inte jag fått något speciellt, ingen vill skicka 11 kilo godis till mig. För jag är den misslyckade tvillingen. Buhu. Men sen så tänkte jag att min blogg är mycket större än hans, så då mådde jag lite bättre.

Sara ska ikväll sova över hos två killar och få betalt för det. Jag vet inte vad man kallar en sån, men hoppas hon har kul. Jag vill bara att hon ska ha det bra, även om det är utan mig.

Jag känner att det kanske var länge sen jag laddade upp en bild på mig, så här kommer en!


Direkt efter min läppförstoring. Vad tycker ni?

Edit: Sara är alltså barnvakt, hon ville att jag skulle förtydliga.

1 kommentarer

sarki

17 Feb 2011 22:06

meh! du kan ju nämna att pojkarna är 3 och 4 år gamla, så inte folk tror att jag horar och har mig. snyggt med stora läppar.

Kommentera

Publiceras ej