Satsade på 6 stycken. Allt tog stopp när jag laddade ner ett virus. Usch usch usch. Jag tror viruset är borta och Bianca mår bättre. Det såg lite läskigt ut där ett tag, hon dog några gånger. Men nu verkar allt okej.

Idag har jag varit webbdesignern. Är klar med en grej, ska bara göra en till grej så får ni alla se vad jag har gjort. Sen ska jag börja på Eriks grej. Soon.


På tal om The XX som jag skrev förut och hur ingen hade tipsat mig om dom innan, så hade visst någon det. Men hur ska jag komma ihåg såna saker? När jag träffar så mycket folk HELA tiden, kommer inte ens ihåg vem det var som sa att hon hade berättat om The XX för mig. Helt borta i kommentarsvimlet. Svårt att hålla koll när man är så populär, så om du vill mig något får du helt enkelt försöka bli lite märkvärdig. Lika cool som jag. Om det går. Dessutom var jag nog inte vid mina sinnes fulla bruk när personen (kanske var en viss Alicia lr nåt whateva) berättade om dom för mig.

Nog om det. Klockan är mycket och det är en dag imorgon också, som jag brukar säga.

11 kommentarer

Erik

08 Jan 2011 02:27

Jag trodde du hade börjat ._.

alicia

09 Jan 2011 11:29

Kan inte du göra en guide på bloggen då? "Hur man blir lika cool som Johan!" För vad är det liksom för mening med att prata med ägaren till en populär blogg om han inte kommer ihåg? Jag ville ha en länkning ju! Fast jag har i och för sig ingen blogg. Jag är nog inte tillräckligt cool för det heller.

Humle

09 Jan 2011 13:26

Så fin blogg du har!! ;D

Usch, virus är inet skoj!

amanda ~ annasdotter

09 Jan 2011 13:33

fy satan va frän blogg :D! din header va ju världens coolaste! shiiet

lovisa

09 Jan 2011 13:37

läcker design du har :D

Linn

09 Jan 2011 13:44

världens coolaste bloggdesign ju!

Lindy

09 Jan 2011 15:10

Jag behöver filmtips på min blogg. Jag dör av tristhet :( www.socutee.blogg.se

tina

09 Jan 2011 17:09

Naaajs blogg du har :D

Broe

09 Jan 2011 17:43

Hei fra Norge! Flott blogg!

ELLEN

09 Jan 2011 17:51

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder!. Mycket retro/second hand finns att hitta! Hittade du inget i mellandagarna? Nu har jag sänkt priset på nästan alla varor! Säljer unisexgrejer också, som t.ex jackor!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

missbill

09 Jan 2011 18:58

Heey!snygging:D snygg blogg du har:D Mvh Missbill

Kommentera

Publiceras ej