Då blir det fest och röj och partaj och allt. Det är inte ofta man har sin sista vecka på ett gymnasium. Ett gymnasium som man har besökt nästan varje dag under tre år. Så det är väl inte lite konstigt att jag tycker det är lite tråkigt att lämna den skolan och alla man lärt känna. Sen för att inte tänka på alla de människor man inte har lärt känna. Men nu är det slutspurt: gubbskiva och slutskiva. Då ska det bli råbondning.

Min flickvän är sjuk så hon hostar, snurvlar, hostar och allting på en gång. Visst är det lite synd om henne? Så bara därför laddar jag upp en av hennes bilder.


För hon var söt på den. Jag ser lite rapist ut.

Om ni har tur kanske jag laddar upp bilder från när jag var på konsert. Så, hej då bloggen.

2 kommentarer

Anonym

23 May 2011 19:19

gör det gör det! vill ha konsertbilder OCH video så jag kan låtsas att jag var med. och du är söt, inte alls rapist. puss

sarki

17 Jun 2011 12:18

jag vill se bilder från konsert! och student och körabilbilder!!!! bloggabloggablogga :):):):)

Kommentera

Publiceras ej